Snerttocht

Ook in 2023 organiseert wandelsport vereniging Nooit Gedacht de 16e Snerttocht. Dit jaar zal de tocht plaatsvinden op 26 oktober. Tijdens de wandeltocht loopt u een met pijlen uitgezette route door het polderlandschap in de Molenwaard. Er is keuze uit verschillende afstanden van 5 km tot maximaal 25 km. Tijdens de rust kunt u genieten van een lekker kopje snert.

Starttijden

25km van 08:30 tot 10:00 uur
15km van 09:00 tot 11:00 uur
10km van 09:30 tot 12:00 uur
  5km van 09:30 tot 12:00 uur

Startlocatie

De start en finish vindt plaats vanuit het Sport- en zalencentrum “De Spil” te Bleskensgraaf.

Adres:
Melkwegplein 1
2971 XG Bleskensgraaf

De finish sluit om 17:00 uur.

Parkeren

Achter de startlocatie is een groot parkeerterrein aanwezig waar u gratis uw auto kunt parkeren.

Bereikbaarheid

De startlocatie is met de bus bereikbaar, kijk voor aansluitingen op: OV9292

Voorzieningen

Tijdens de wandeltocht zijn de volgende voorziening aanwezig bij de rustposten en start/finish locatie:

• EHBO
  • AED

Route

De verschillende routes zijn uitgezet over grotendeels verharde wegen. Echter er zijn ook onverharde stukken bij die gaan over gras-, bos-, gravel-paden of Tiendwegen. We proberen hierin altijd een goede balans te maken, dit kan per jaargang verschillen omdat we rouleren met onze routes.

Honden

Het is toegestaan uw hond mee te nemen naar onze wandelingen. Houdt er wel rekening mee dat er gebieden zijn waarbij aanlijnen verplicht is!

Toegankelijkheid

Om de wandeltocht voor zoveel mogelijk deelnemers toegankelijk te maken hebben we verschillende alternatieve routes voor rolstoel/kinderwagens. Dit houdt in dat de onverharde delen in de route gemeden worden.

Indien u gebruik wilt maken van een alternatieve route neem vooraf even contact met ons op.

Login voor leden