Lidmaatschap

Soorten lidmaatschap

Alle leden zijn lid van de bond (KWBN), krijgen de wandelvoordeelpas, eenmaal per jaar het Landelijk Wandelprogrammaboekje inclusief een abonnement op het Wandel magazine. Uiteraard is ook deelname aan de door Nooit Gedacht georganiseerde wandeltochten inbegrepen bij de kosten.

Actieve leden

10 per maand
  • Wandelen op Zaterdagen met de vereniging bij diverse tochten (ongeveer 2x per maand).
  • Bij deelname aan wandeltochten wordt het inschrijfgeld voor de tocht door de vereniging betaald.
  • Wandelen in de kleding van de vereniging( polo en een jasje) en betaalt hier een borg van €30,00 voor.
Populair

Elk Wat Wils

37 per jaar
  • Wandelen op Donderdagen met de vereniging, startende vanuit diverse locaties.
  • Optioneel gebruik van verenigingskleding tegen betaling van een borgsom (€30,-).
  • Lidmaatschap duurt ten minste 12 maanden.
  • Mag mee met het verenigingsuitje. Hij of zij betaalt hiervoor een vooraf vastgesteld bedrag.

Individuele leden

27 per jaar
  • Voordeliger dan direct lidmaatschap bij de bond (KWBN).

Login voor leden