Welkom

W.S.V Nooit-Gedacht is een actieve wandelsportvereniging en aangesloten bij Wandelsportorganisatie KWBN. Bijna wekelijks gaat een grote groep wandelaars op pad om ergens in het land te wandelen. Hoogtepunt is ieder jaar de deelname aan de 4Daagse van Nijmegen waar een groot deel van onze leden aan deel neemt. Onze vereniging telt momenteel ruim 131 leden in leeftijden van de 5 t/m 85 jaar.

Onze vereniging kent drie soorten leden. A. Leden die gezamenlijk deelnemen aan de door de vereniging bezochte wandeltochten en gebruik maken van de overige verenigingactiviteiten. B. Nordic walking leden en C. Individueel wandelende leden dat zijn leden die zelfstandig wandeltochten bezoeken en geen gebruik maken van de voorzieningen van de vereniging maar wel via het lidmaatschap aangesloten zijn bij Wandelsportorganisatie KWBN.

Verder is onze vereniging actief bezig met Sportiefwandelen en heeft onze vereniging het Graafstroompad ontwikkeld, een lang afstandswandelpad door alle kernen van de gemeente Graafstroom. Ook organiseert onze vereniging jaarlijks de Graafstroomwandeltocht en de Snert tocht. Op deze website vindt u meer informatie over deze evenementen, andere evenementen en het lidmaatschap van onze vereniging.