Even voorstellen . . .

WSV Nooitgedacht bestaat sinds 1953 en heeft een groot aantal actieve leden in de verschillende leeftijdscategorieën. Tegenwoordig komen de leden uit verschillende dorpen en steden, zelfs tot aan Lekkerkerk en Hank aan toe. Bijna wekelijks gaan we op pad om ergens in het land te wandelen. Hoogtepunt is ieder jaar de deelname aan de 4Daagse van Nijmegen waar een groot deel van onze leden naar toe gaat.

Sinds 1963 organiseren wij jaarlijks de Graafstroomtocht in het 3e weekeind van Juni. Met afstanden tussen de 5 en de 50 kilometer is hier altijd een tocht naar uw gading te vinden. Naast de Graafstroomtocht wordt door ons de Snerttocht sinds 2007 jaarlijks georganiseerd vanuit Bleskensgraaf. De snerttocht is in het laatste weekeind van oktober. Buiten het organiseren van de jaarlijks terugkerende wandeltochten hebben hebben we ook een wandelroute uitgezet genaamd  Graafstroompad. Dit langeafstandspad brengt u door veel kernen van de gemeente Molenlanden.

In 2008 is er naar behoefte een groep opgezet welke op doordeweekse dagen wandelt. Dit is begonnen als een Nordic walking groep maar ondertussen is het vrij om met en zonder poules te lopen. De naam is dan ook gewijzigd van Nordic Walking naar “Nooit Gedacht – voor elk wat wils”.  Elke week wordt er een andere route vanaf verschillende startlocaties gelopen. Het geen elke week het zelfde is: na elke wandeltocht gezellig gezamenlijk  een kop koffie of thee met elkaar drinken.

Op deze website vindt u meer informatie over deze evenementen, andere evenementen en de verschillende vormen lidmaatschap van onze vereniging.