4Daagse weer volbracht

In 2019 is WSV Nooit Gedacht weer naar Nijmegen afgereisd om deel te nemen aan de 4 Daagse. Ook dit jaar hebben alle 20 deelnemen leden de eindstreep weten te behalen. Een aantal hiervan liepen voor de eerste maal en hebben een onvergetelijke ervaring gehad. Voor de overige leden was de prestatie en de ervaring er niet minder om. Iedereen van harte gefeliciteerd met het neerzetten van deze prestatie.

Via deze weg willen wij ook de ondersteunende leden bedanken voor hun inzet in de verzorging op het logeeradres en op de rustposten onderweg. Een zware maar zeer dankbare taak.

Deelname aantal

Verspreid over de verschillende afstanden hebben er in totaal 20 leden deelgenomen aan de 4 Daagse. Hiervan liepen 3 leden de 50 km, 10 leden de 40 km en 7 leden de 30 km.

Jubilea

Dit jaar waren er 5 leden met een jubileum, deze leden zijn dan ook door de voorzitter extra in het zonnetje gezet. Foto van links naar recht: Gert Sprong (5e x Verzorging), Loek Bruijniks (5 x), Diana v Willigen (5 x), Sabastiaan Rietveld (15e x), Wouter Bonzet (Voorzitter), Theo Punt (45 x).

Van deel nemer naar Keukenhulp

Na jarenlang zelf te hebben deelgenomen aan de 4 Daagse heeft Lidy Julicher haar wandelschoenen in de wilgen gehangen om de verzorgingsploeg te versterken. Na toetsing van onze vaste keukenploeg heeft Lidy dan ook het predicaat “Junior Assistent Keukenhulp” mogen ontvangen. Volgend jaar op naar “Assistent Keukenhulp” ?

Prijswinnaars halen finish

Zowel Renee als Geer René hebben tijdens de 4 Daagse de eindstreep weten te behalen. Van harte gefeliciteerd namens Nooit Gedacht.

Login voor leden